بررسی بیمه عمر

بیمه عمر ارزشمند است. غافل نشویم!

بررسی بیمه عمر

بیمه عمر ارزشمند است. غافل نشویم!

اصطلاحات بیمه ای

طبق قانون بیمه عبارت است از قراردادی که به موجب آن بیمه گر متعهد می‌ شود به ازای پرداخت حق بیمه از بیمه گزار در صورت رخداد حادثه خسارت وارد شده به او را جبران می کند یا هزینه مشخصی را بپردازد. شخص حقیقی متعهد را بیمه‌گر و طرف مورد تعهد را بیمه‌ گزار و آن مبلغ وجه را حق بیمه و آنچه که بیمه می‌شود مورد بیمه نامیده می شود.

بیمه عمر پاسارگاد

طرح مان بیمه ایران

آزمایش در بیمه های عمر

شما تقریبا ۱۶۰ هزار تومان از قسط های بیمه عمر خود را سریع تر پرداخت می‌ کنید. برای مثال بیمه ایران برای شما وقت دکتر تعیین می‌کند، که در نهایت ۲ یا ۳ ساعت باید برای این کار وقت بگذارید. بعد از انجام آزمایش های لازم، اگر وضعیت سلامتی‌ شما قابل قبول باشد، مبلغی که ابتدا پرداخت کرده بودید، به عنوان قسط اول‌ بیمه عمر شما حساب می‌آید. ولی اگر وضعیت سلامتی شما مورد تایید نباشد، یعنی ریسک دچار شدن به بیماری بالا باشد، پزشک معتمد بیمه اجازه بیمه شدن نخواهد داد و مبلغی که پرداخته اید به حساب شما برمی‌گردد.

بیمه عمر سامان

بیمه عمر پاسارگاد

سوددهی بیمه عمر پاسارگاد

بیمه پاسارگاد از سال ۹۰ تا ۹۲ با پرداخت ۲۵ % سود مشارکتی، روند خوبی را داشته است. اما در سال‌های ۹۳ و ۹۴ این سوددهی سیری نزولی داشته است اما نه آن‌قدر که خیلی نگران‌کننده باشد. نکته قابل توجه درباره بیمه پاسارگاد این است که همیشه سطح یک توانگری مالی خود را حفظ کرده که خود نشاندهنده عملکرد خوب و درست این شرکت بیمه می باشد.

بیمه عمر سامان

بیمه عمر البرز

بیمه تمام عمر

بیمه تمام عمر برای مدت محدود است و بیمه‌ گر به ازای دریافت حق‌ بیمه متعهد می‌شود که بیمه‌ شده در هر زمان و به هر علت فوت شد؛ سرمایه بیمه‌ شده را به خانواده و یا ذی‌نفعان او بپردازد. درگیر نشدن درروند انحصار وراثت و معافیت از مالیات از مزایای این بیمه‌نامه می باشد.

بیمه عمر ایران

بیمه عمر مان ایران