بررسی بیمه عمر

بیمه عمر ارزشمند است. غافل نشویم!

بررسی بیمه عمر

بیمه عمر ارزشمند است. غافل نشویم!

انتقال تخفیف بیمه بدنه

اگر بیمه‌گزار طی سال‌های مختلف از بیمه‌نامه خود استفاده نکند از سوی شرکت بیمه به وی تخفیف داده می‌شود که به آن تخفیف‌های عدم خسارت می‌گویند. حالا اگر بیمه‌گزار قصد خرید خودروی جدید داشته باشد می‌تواند تخفیف‌های عدم خسارت خود را به خودروی جدید منتقل کند.

بیمه بدنه ایران

خرید بیمه بدنه

انتقال بیمه شخص ثالث

انتقال بیمه شخص ثالث و تخفیف‌های عدم خسارت آن، در صورتی ممکن است که هر دو خودرو دسته بدنی و کاربری یکسانی داشته باشند. مثلا بیمه ثالث یک خودروی سواری را نمی‌توان به تاکسی، موتور سیکلت یا کامیون انتقال داد.

ارجاع به داوری

طرفین قرارداد باید اختلاف خودراتاحد امکان از طریق مذاکره حل و فصل نمایند . اگر اختلاف از طریق مذاکره حل و فصل نشد میتوانند از طریق داوری یا مراجعه به دادگاه موضوع را حل و فصل کنند . در صورت انتخاب روش داوری ، طرفین قرارداد میتوانند یک نفر داور مرضی الطرفین را انتخاب کنند . در صورت عدم توافق برای انتخاب داور مرضی الطرفین هر یک از طرفین داور انتخابی خودرا بصورت کتبی به طرف دیگر معرفی می کند . داوران منتخب ، داور سومی را انتخاب و پس از رسیدگی به موضوع اختلاف با اکثریت آرا اقدام به صدور رای داوری میکنند . در صورتی که داوران منتخب برای انتخاب داور سوم به توافق نرسند هریک از طرفین قرارداد می تواند تعیین داور سوم را از دادگاه صالح خواستار شود . هریک از طرفین حق الزحمه داور انتخاب خودرا می پردازد و حق الزحمه داور سوم به تساوی تقسیم می شود.

بیمه بدنه البرز

بیمه بدنه کارآفرین