بررسی بیمه عمر

بیمه عمر ارزشمند است. غافل نشویم!

بررسی بیمه عمر

بیمه عمر ارزشمند است. غافل نشویم!

محاسبه آنلاین بیمه عمر

محاسبه آنلاین در بیمه عمر با دریافت استعلام از این بیمه عمر آغاز می‌ گردد. یعنی متقاضی این بیمه بعد از اینکه اطلاعاتی اولیه درباره بیمه عمر و شرایط آن را در شرکت‌ های مختلف بیمه کسب کرد، می‌ تواند با روش‌ های متعددی استعلام بیمه عمر را دریافت کند.

بیمه عمر سامان

بیمه مان

بیمه زندگی ملت

بیمه‌های زندگی در واقع همان بیمه عمر و سرمایه گذاری هستند که با اسمی متفاوت ارائه می‌ گردند. یکی از طرح‌ های بیمه عمر ملت بیمه زندگی و سرمایه‌ گذاری می باشد. این طرح مثل سایر طرح‌ های بیمه عمر و سرمایه‌ گذاری امکان سرمایه‌ گذاری را برای بیمه‌ گزار فراهم می‌کند و از پوشش‌ های این بیمه نیز می‌ توان استفاده کرد.

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر ایران


بیمه تمام عمر

در بیمه تمام عمر، شرکت بیمه متعهدو ملزم  می­ ‌گردد که در صورت فوت بیمه‌ ­شده، سرمایه یا مستمری بیمه گزار را به ذی نفعان او بپردازد. مدت زمان این بیمه‌ ­نامه محدود نیست و بیمه‌­ گر در ازای پرداخت حق بیمه، در صورت مرگ بیمه­‌ شده متعهد به اجرای تعهدات خود تا آخر عمر می‌­شود.

پوشش های اضافی بیمه عمر

بعضی از پوشش‌ های اضافی بیمه عمر که ممکن است داشته باشد عبارت اند از:

. نقص عضو در اثر حادثه

. هزینه‌ های پزشکی در صورت حادثه

. هزینه های خسارت در صورت آتش‌سوزی منزل

. امراض خاص

. ازکارافتادگی به هر علت

بیمه عمر سامان

بیمه عمر پاسارگاد

بازخرید بیمه عمر

بازخرید در بیمه عمر یعنی بخواهید قرارداد بیمه عمر خود را زودتر از موعد اتمام آن کنسل کنید. برای مثال شما یک قرارداد ۱۵ ساله با یکی از بیمه های عمر دارید ولی بخواهید سال دوازدهم بیمه عمر خود را کنسل کرده و اندوخته خود را دریافت کنید.

بیمه عمر مان

بیمه عمر البرز