بررسی بیمه عمر

بیمه عمر ارزشمند است. غافل نشویم!

بررسی بیمه عمر

بیمه عمر ارزشمند است. غافل نشویم!

بیمه شخص ثالث موتور سیکلت ایران

قبل از توضیح بیمه موتور سیکلت ایران بهتر است نگاهی سریع به بیمه شخص ثالث داشته باشیم. در یک تعریف کلی بیمه شخص ثالث بیمه‌ای است که خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث را توسط دارندگان وسایل نقلیه پرداخت می‌کند.

ارزانترین بیمه موتور سیکلت

قوانین بیمه موتور سیکلت

قوانین شخص ثالث در شرکت‌های بیمه یکسان است اما رعایت موارد زیر قبل از خرید بیمه‌نامه به شما کمک می‌کند که رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشید و همچنین می‌توانید از قیمت بیمه موتور سیکلت ایران و یا نرخ بیمه موتور سیکلت در دیگر شرکت‌ها آگاه شوید.

نرخ بیمه موتور سیکلت

بیمه مسافرتی داخلی

بیمه مسافرتی تنها برای سفرهای خارجی است و بیمه مسافرتی داخلی سامان وجود ندارد! یعنی برای سفرهایی که در داخل کشور صورت می‌گیرد بیمه مسافرتی صادر نمی‌شود اما می‌توان از بیمه‌های دیگری مانند بیمه حوادث انفرادی و یا بیمه عمر استفاده کرد.

بیمه مسافرتی رازی

بیمه مسافرتی البرز

پوشش بیمه مسافرتی

پوشش مشترک بیمه مسافرتی و بیمه حوادث انفرادی، پوشش‌های درمانی است؛ یعنی خسارات جانی ناشی از حوادث در طول 24 ساعت توسط این بیمه پوشش داده می‌شود در نتیجه اگر بیمه‌گزار به خاطر حوادث و در طول سفر نیاز به استفاده از خدمات پزشکی داشته باشد می‌تواند از بیمه حوادث خسارت خود را دریافت کند.

بیمه مسافرتی سامان

بیمه مسافرتی برای امریکا

مشاوره حقوقی به بیمه‌گزار

ز شرایط بیمه مسافرتی سامان این است که با داشتن آن می‌توان در خارج از کشور از امکان مشاوره حقوقی نیز استفاده کرد. یعنی اگر بیمه‌گزار طی حوادث پیش آمده نیاز به حضور در مراجع قضایی کشور مقصد را داشته باشد، بیمه مسافرتی از وی حمایت می‌کند.

شرایط بیمه مسافرتی سامان

بیمه مسافرتی سامان شنگن