بررسی بیمه عمر

بیمه عمر ارزشمند است. غافل نشویم!

بررسی بیمه عمر

بیمه عمر ارزشمند است. غافل نشویم!

روش های پرداخت بیمه عمر

بیمه عمر پارسیان این امکان را به بیمه‌ گذار می‌ دهد که از بین گزینه‌ های ماهانه، سه‌ماهه، شش‌ماهه یک مورد را برای پرداخت حق بیمه خود انتخاب کند.

بیمه عمر سامان

نیاز به بیمه عمر

بیمه عمر مطابق با نیاز بیمه‌ گذار قابل تغییر است و انتخاب‌ های بیشتری به او می‌دهد. در زمان خرید بیمه عمر ایران بیمه‌ گذار از میان پوشش‌ های تکمیلی بیمه عمر هر کدام را که نیاز داشته باشد می‌ تواند انتخاب کند. این پوشش‌ ها حوادثی که ممکن است برای بیمه‌ گذار رخ دهد را تحت پوشش قرار می‌ دهند. پوشش فوت در اثر حادثه، نقص عضو و از کار افتادگی، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه، پوشش سرمایه بیماری های خاص از مهم‌ ترین پوشش‌ های تکمیلی بیمه عمر هستند که بیمه‌ گذار می‌ تواند هر کدام را که مایل بود انتخاب و سطح کیفیت آن را نیز مشخص کند.

بیمه عمر کارآفرین

پوشش بیماری های خاص

یکی از پوشش‌ های بیمه عمر ایران بیماری های خاص است. مطابق این پوشش هزینه درمان 5 نوع بیماری خاص تا سقف 20 میلیون تومان تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرد. این 5 نوع بیماری شامل انواع سرطان، سکته قلبی، سکته مغزی، انواع پیوند اعضای اصلی بدن و عمل قلب باز است.

بیمه عمر سامان

سود تضمینی بیمه عمر

سود تضمینی سودی است که توسط بیمه مرکزی تعیین شده است و در همه شرکت‌ های بیمه باید یکسان پرداخت شود. سود تضمینی پرداختی در دو سال اول 16% و در دو سال دوم 13% و از سال پنجم به بعد 10% است.

بیمه عمر ایران

بیمه عمر پاسارگاد

پوشش سرمایه ازکارافتادگی

بیمه‌ گذار ممکن است در طول قرارداد در اثر حوادث دچار ازکارافتادگی شود. در این صورت به بیمه‌ گذار مبلغی پرداخت می‌ شود که به آن سرمایه ازکارافتادگی می‌ گویند. مقدار سرمایه ازکارافتادگی را بیمه‌ گذار مشخص خواهد کرد و سقف مبلغ پرداختی برابر سرمایه فوت عادی است.